Pelininci öncelikle hayırlı olsun sağlıkla gelsin üzmeyin kendinizi ben kızımda öyle zor hamilelik geçirdim ki tövbe etmiştim çocuk yapmaya resmen 9 ay yattım hastanede geçirdim ve ailem uzaktı oğlumdada İnan’ın öyle bir hamilelik yasadımki son günüme kadar gezdim ne ağrı sancı ne mide bulantısı hiç birsey yoktu her hamilelik bir olmuyor içinizi ferah tutun