Merhaba arkadaşlar 1ay 16 gunluk oglum var evvel gun doktora goturdum hırıtlısı vardı boyle cok agladoktan sonra boyle hı hı doye nefes alıyordu ve doktor dedı dogudktan sonra gırtalak yuması olmus normalde sert olması lazımısı ama yumusamık tedavısı yokmjs korkulucak bırseyde dlgmıs 6 aya kadar yada 2 yasında gecıyprmıs bilgisi olan var mı korkma dedı ama bazen cok korkym dıger bebegımde kaybettm bu bebegımde ufacık bırseyde bıle aglıyorum