Merhaba kızlar. Havalar soğumaya başladı şuan henüz gerek yok ama Kasım gibi falan lazım olur diye düşündüm. Bir araştırmak istiyorum. Bizim evimiz yerden ısıtma kışın ev 24 derece falan oluyor aslında çok yakıyoruz biz. Apartman rekoru faturalar ödüyoruz😂 bebeğim şuan 2 aylık uyku tulumu ne alabilirim ya da 24 derecede gerek olurmu . Üstünü açıyor diye istiyorum aslında mesela şuan müslin örtüyorum onu tepikleye tepikleye açıyor üstünü 🤦🏼♀️