Ebubekirim-61 berkusbalii arabanın görselini yarın atsam olurmu zorla uyudu bebeğim ayağımda kalkamadım
Gllshdmr_23 berkusbalii evet canım tam yatma pozisyonu oluyor çok rahat hır şekilde uyuyor ki bebeğim daha 3 aylık uyuyor hep çıktığımızda ben çok memnunum
Simay-annesi berkusbalii https://www.joker.com.tr/urun/soobaby-happy-days-baston-bebek-arabasi-bebek-pembe-100243?gclid=EAIaIQobChMI-YyJuvfS6wIVQrDtCh2esgv5EAkYASABEgKzUfD_BwE inceleyebilirsiniz 🤗
Sarelinaaa berkusbalii bizde travel almıştık cnm şuan inglesina. Kullanıyorum aşırı memnunum yalnızca Biraz. maliyetli bir marka 🙂 tek elle katlanıyor ve mükemmel bir sürüşü var tavsiye ederim kesinlikle 😊
dunyam2020 berkusbalii ben hıc travel kullanmadım silver crosh aldım kabın boy asırı memnunum her yere fırt fort gırıyor kıbar rahat kullanıslı hıc bır slrunda yasamadım gecen sene almıstım
dunyam2020 H bu arada 5 sanıyede tek elle kaptıp acılabılıyor hafıf kımseye ıhtıyac duymuyosun katlanıp valız gıbı cekılıyor pazar arabası gıbı 😇
dunyam2020 berkusbalii ıste bunun soyahı bızdekı dogumdan ıtıbaren kullndık https://imgyukle.com/i/xgInl6
Adelim berkusbalii civildeki baby force ıyıkı almısız acayıp rahat hem duz yatabılıyor hem yarım ustte gorme yerıde var arabaya rahatca sıgıyor tek dokunmayla kapanıp tek dokunmayla acılıyor fıyatına gore ıyı ıs goruyor bakın derim