İlk oğlumda 9 ay sonra adet olmuştum ama 3-4 gün önceden aşırı ağrı-sancı, mide bulantısı vs başlamıştı.. “Acaba gebelik mi oldu?” diye test bile yapıp negatifi görmüştüm, sonra birden adetim gelmişti.. Annem de hatta “demekki o sancılarının nedeni buymuş” demişti. Sonraki adetlerim öyle olmadı ama.