acemianne__ 4. Ay dediler azcık düzelir gibi oldu ama tam değil 6da tam düzelir dediler 5.5aylık olduk toptan bozulduk😂😂😂gece iki kere kalkardı yarım saatte bir kalkıyor sabah hiç uyumuyor hep kucakta evi gezmek istiyor.bebek yaramazsa hep yaramaz kalıyor bence🙈