Bse Arkadaşlar antalya muratpaşadayım iyi bilgili bir çocuk doktoru arıyorum alp tunç doktorunu öneriyorlar giden varmıdır veya hangi doktoru önerirsiniz? Bebeğim 5 aylık
Meltemasys Bse canım varsak akdeniz şifa ali kanra 6 aylık bebeğim doktorumuz dogumdan beri o mükemmel bir doktor
mer_mer Bse alp tunç gerçekten iyi hem takip ediyorum hemde kendisiyle online eğitim tanışmıştım Whatsapp grubumuz var her soruya cvp verir özel muayenesi sirinyalıda galiba gece gündüz demeden evlerede gidiyor bende özel çocuk tıp merkezinde mustafa pekşene gidiyorum Alp bey bize hem ters geliyor hemde eşimi ikna edemedim 🤣
Seyma4607 Bse ben akdeniz şifadaki doktorlardan çok memnunum sarılıktan dolayı yoğun bakım sürecimiz olmuştu oradaki çocuk doktorlarının hepsiyle tanıştık bu süreçte hepsi de çok güzel ilgilendiler sağolsunlar bi gidin deneyin derim
Oglumteksebebim Meltemasys bende kensisine giditordum WhatsAppdan msj atınca cvp veriyor mu size. O kdr para verip gidiyorum ki evde aklıma takılna birşey olursa mesjla sorarım diye adam bırak cevp vermeyi görmüyo bile bendr vaşka doktora gitmsyi düşğnüyo rum
Deletedmom5 mer_mer özel değilse eşinizi neden ikna edemediniz bende Antalya’da iyi bir çocuk doktoru arıyorum da
mer_mer Deletedmom5 ücret olarak suan gittiğimizden fazlaydı ona taktı uzak her seferinde zor olur dedi bide suan gittiğimize babasının arkadası önerdi diye 🤣 yani geçerli bi sebep yok
Deletedmom5 mer_mer ücreti neydi ben demreden geleceğim de. 9 ay medikal parka gittim hamileyken doğuracağım gece sağolsun doktorum beni yarı yolda bıraktığı için bebemin doktorunu iyi seçmek istiyorum
mer_mer Deletedmom5 en son 150ydi ama güncellenmiş diye duydum yeni fiyatını bilemiyorum maalesef belkide aynıdır hala instagramdan bakın isterseniz https://instagram.com/uzm.dr.alptunc?igshid=rlvvbhc5k6m9
Miray07 Merhaba ben 1, ay oldu doğum yapalı ofmde alp çeliker var 3. Doktordan sonra memnun oldugum çok ilgili alakalı harıka hatta yalnız hastane çok özensiz ama yınede alp bey için gittim
mer_mer Miray07 estağfurullah ne kusuru bende gitmiştim ona ordan aklımda kalmış ondan yazdım bende hemen yan odasındaki Akif beyde doğum yaptım 2 ay önce 🙂
Oglumteksebebim Miray07 alp çeliker miydi o doktor eğer oysa Allah bi dha karşıma öyle doktorlar çıkarmasın beni sırf para için iki kere ameliyst ettim hsram olsun o pisliğe o da inşallah iki kere boş yere ameliyat masasına yatar 😭 .
Miray07 mer_mer doktor harika ama hastane berbat inşalllah 2. Bebeğimde başka hastanede olur alp bey 😂
Ata0905 Bse Medical Park Tuğçe Tülümen biz doğdugundan beri gidiyoruz çok memnunum. Telefon ile hemen ulaşıyoruz . Çok ilgili ve sevgi dolu ♥️ alerjik bir bebek özel durumları da oldu tani ve tedavi ve olarak da çok memnunuz 🌸