Merhaba kızlar benim 5 buçuk aylik kızım var sürekli kanda ve idrar da enfeksiyon var doğuştan böbreklerde kacak varmış 2 dır hastaneye yatıyoruz 8 10 gün kalıyoruz bunda gene ateşlendi 2 gündür 38.5 ateş düşmüyor ne iğne ne serum bisey vermiyorlar antibiotik verip gönderiyorlar sizin de başınıza böyle bisey geldi mi