sehribannn Zeynep-N ben multimix kullanıyorum ona burda iştah acıcı demişler ama bilmiyorum normal benim bebegim öyle sürekli emmek isteme gibi bir durumu yok ama emmemezlik de yapmaz iştah acıyor mu bizde pek değil sanirim
Zeynep-N GoGirl var mı yok mu diye araştırıyorum tabiki burdan duyduğumuz şeyleri vermiyorum reflü maması şekersiz olduğu için tadını sevmiyor içmiyor zorla içirirsem daha çok kusuyor
GoGirl Zeynep-N o tarz mamalara vanilya surubu katılıyor starbucks kahve dunyasinda satiliyor doktorunuz der belki ayni sekilde alerji mamalarinada