OlgaArslan
Öncelikle maşallah diyeyim. 😌
Şu anda pış pış dediğim için diğer yorumları okuyamadım.
Benim kızım 4 ay 18 günlük. Yaklaşık 2 ay kadar önce anlattığınız zorluklardan dolayı ayakta sallamayı bıraktım. Şu anda bizimle aynı odada, kendi yatağında yatıyor ama sürekli ilgi bekliyor. Yüzünün okşanmasını, ellerinin tutulmasını vs. Bu çok sorun değil de yaklaşık 10 gündür de giderek uykuya geçiş saatlerini uzatıyor. Normalde 19:30-20:00 gibi yatağa gittimizde en fazla 20:30 civarı gece uykusuna geçen çocuk şu saat oldu (23:00) halen piş piş diyorum kendi yattığım yerden ancak uyudu. Önce saat 21 oldu, sonra 22, sonra 22:30... zamanla daha da uzatacak diye korkuyorum. Gündüz uykuları da genelde kısa kısa. Büyüdükçe uyku saatleri uzayacak diyorlar ama o günleri bekliyoruz bakalım, ya nasip.