Bu ataklar konusunda bilgisi olan yazsın lütfen oğlum 3 ay 13 günlük 3. Ayına girmeye yakın bi huyu değişti bazı zamanlar memeyi red ediyor uyuyunca emiyor ama çok zor uyuyor zaten memede uyuyan bie çocuktu emmeyincede kısır döngüye giriyorum ayakta sallayınca çığlığı basıyor bazen çarşafta salliyoruz eşimle özellikle sabah uyandıktan 1-2 saat sonra ve akşam saatleri ne emiyor ne uyuyor yeri geliyor çarşafta bile uyumuyor ama gözünden uyku akiyor tekrar uğraş emsin diye yok uyandıktan bir saat sonra başlıyor mizlamasi uğraşıp duruyorum haftalardır. Internetten araştırıyorum atak bir hafta sürermiş bizimki uzun sürdü başka bi sıkıntısı yoktur diye düşünüyorum yani bilemiyorum var mı böyle olan bi akıl verin yoruldum artık. Bi de yarın kaynanamlar gelecek bende kalmaya hiç eleştiri kabul edemiyorum niye durmuyor diye gericekler beni 😔