Ay inanamıyorum mm bende de aynısı var sağ yukarda top gibi elime geliyor şişlik ve çok çok ağrı yapıyor yürüdükçe bile benim doğum yapalım 1 ay oldu diktor bana enfeksiyon kapmışsin dedi bir sueu krem verdi ama hiç bir fayda etmedi ayrıca ben enfeksiyon kaynaklı olduğunu düşünmüyorum pazartesi başka bir doktora gidicem sis resmen sağ tarafım