FilAyk kesinlikle yaptırmalısın. İhmal edilmemesi ve imkanı olan herkesin yaptırması gerekir bence. Salgın gerekçesi ile en ufak bir şeyden zaten etkilenebiliyorlar. Oğluma yeni 2. Dozunu yaptırdık. Yan etkisi de olmadı. Bakanlığın zorunlu aşı listesine alması gerektiğini savunuyorum.