Pikabu Kizlar selam Yenidogan bebekleriniz icin banyo suyunu nerden kullaniosunuz damacana mi yoksa cesme mi?1 haftadir yikamaya basladik her gun 1 damacana bitior vallahi siz neler yapiosunuz
zlhaa00 Pikabu çesme tabiki nasıl alıştırırsan öyle gider hep mi hazır suyla yıkayacaksın ilk defa duydum hazır suyla yıkayan
archmom zlhaa00 cesme suyunu yutabilir ve dizanteri olabilir bunun alistirmayla bir ilgisi yok.En azindan basina dokulen su kaynatilmis cesme suyu olmali.
Pikabu Pinars katildigim bebek bakim egitiminde yenidoganken boyle olmasi gerektigini soylemislerdi. Yutar vs diye..
Cnsnhr Çeşme suyunu kaynatarak yıkadım kırkı çıkana kadar canım , hazır suyla aynı olmuştur diye düşünüyorum
iyikianneyim61 Pikabu bende ist yaşıyorum ilk defe duydum hazir su ile yikamayi ona hazir su da dayanmazki🤔bende hep cesme suyuyla yıkıyorum zaten kayniyor mikrop kiriliyordur diye düşünüyorum
HonKiPonKiDoNiNo Kaynak suyuyla hic yikamadik , yikayaninida duymadim 🤔 Musluktan akan suyla neden yikamiyosunuz ki ?
Pikabu HonKiPonKiDoNiNo bulundugum bolgede su cok kirecli ve icilmjyor. Yutarsa vs diye, katildigim bebek bakim egitiminde degerli bir bebek hemsiresi de oyle soylemisti o yuzden. Ama gercekten her gun damacana ile olcak is degil bence de
zeyzey29 Pikabu daha neler duyacak bu kulaklar neler okuyacak bu gözler damacana suyuyla yıkamak nedir ya 🤦♀️çesme suyuna kıran mı girdi
Pikabu zeyzey29 siz yikamayin mesela? Normal bi sekilde soran arkdslarima sebebini acikladim. Istersem sutle de yikarim ayrica 😊
HonKiPonKiDoNiNo Birsey olmaz canim ya sonucta yikaniyor icmiyor ki, İstanbulda icilebilir suda yok zaten eskidendi onlar.. Yika musluktan akan suyla hicbiseycik olmazz. Pikabu
Esesra Pikabu sağlık Bakanlığı kaynatılırmış soğutulmuş suyla yıkanması gerektiğini söylüyor. Amerika Pediatri akademisi de kaynatılmış soğutulmuş suyla yıkanmaşı diyor.
zlhaa00 Pikabu linç ekipi gelmek üzeredir canm hiç hazır suyla yıkayan duymadım ben hiçkimsede yoktur tabi istersen sütle yıka oda senin sorunun
Saremin Pikabu ben de ilk bikaç gün damacana suyu ile yıkadım çünkü benim oturduğum terde de aşırı kireçli su ama baş olmuyor gerçekten içim pek rahat etmese de çeşme suyuna geçtik
Rengin Pikabu hep çeşme suyuyla yıkadım. Bu kadar ayrıntıya titizlenmeye karşıyım kendim için diyorum. Nasil alisirsa oyle gider.