Elmaliturta_ 12 den sonra sanırım test yapılmıyor yani diyarbakırda öyle en azından,ben devlette yaptırdım ve önümde 7 kişi vardı çok fazla sıra yoktu , bizde bu saatlerde gitmiştik. Özelde de memorial sadece acil giriş ücreti alıyor test ücretsiz yapılıyor ama olduğunuz yerde var mı memorial bilmiyorum