Bende çok yaşadım bu sıkıntıları kırklı benek yıka emzdir uyur diyolardı ama uyumuyordu dalamıyordu zıplıyordu falan.. yüzüstü yatırın eğer emzdiriyorsanız süreklii memenizde teninizde dursun.. benimde ilk anneliğim ilk aylarda insan anlayamıyor ama bebek zaten dünyaya adapte olmaya çalışıyor.. gece ve gündüzü mutlaka ayırtın geceleri loş ışık asla tv önünde çocuk uyutmayın.. Allah yrdımcınız olsun