ElifAlmila55 Melisa_c bişey sorucam korona olduğunu nasıl anladın. Yani belirtileri aynı gün içinde mi oluyor?
1105mltm_btn Melisa_c biz yeni atlattıkk şükür sabah eşimde test pozitif cıkınca gün boyu takip ettim ve aksam oglum ateslendi makat 38 bucuk oldu bası 37 bucuk koltuk altı 37 bcuk hemn calpol verdm hastaneye götürdüm
1105mltm_btn Melisa_c direkt test yaptılar ertesi gün pozitif cıktı aöa şükür oglum bidaha hiç ateslenmedi
Minikuzu Melisa_c bebeklerde kolay atlatılıyor hiç korkmayın bebeğimin ateşi 2 gün yüksekdi 38.9 oluyordu calpolla düşmeyince götürdüm antibiyotik verdiler