anneler bugün kolumu dirsekten bileğe kadar yaktım bi an aptallığım tuttu silverdin sürdüm. bebeğim emmeden uyumuyor ve ne yapacağımı bilmiyorum. kendini paralıyor, biberon falan kabul etmedi. aranızda doktor ya da hemşire ya da başına böyle bir şey gelmiş biri var mı? silverdin sürdükten ne kadar sonra acaba emzirebiliyoruz? saat 16 sularında sürdüm.