Mucizebebegim Bu aralar aşırı huysuz diş yüzünden olabilir mi hiç bişey görünmüyor ama neden böyle ypiyor bilemedim tek şüphem diş bu ayda olur mu
TutuKelesh Mucizebebegim atak döneminde. Benim oğlum da öyle. 3. ayın ortalarından başladı 4. ayın ilk10 gününe kadar sürüyor. 35 gün süren atak dönemi bu ay. Çoook zor geçiyor. Bizim 1 haftamız kaldı. Bakalım sonra nolucak
Mirage91 Mucizebebegim Ah ah bacım 35 günlük atak var. Bizim son 1 gün kaldı atağın bitmesine. Kendi kendine oynayan çocuk şimdi bir saniye yalnız kalamıyor hep mızmız huysuz hep ilgi istiyor temizlik yapamıyorum yemek yapamıyorum hep onun yanındayım. Bundan sonra ne atağı var çok merak ediyorum
Ada_Deniz Mucizebebegim ataktan canım dicemde atak da bugun bitti sanırım sizin diş de huzursuzluk yapar aşının etkisi bizde 10 gün sürmüştü 2 ay aşıdında salı günüde 4. Ay aşıdını vurduk ilk gün Allahım permeperişandık çok ağladı sürekli eli ağızda bizimkininde iştah da yok zaten 😭çok üzülüorm
Mucizebebegim TutuKelesh peki bu dönem 1 ay boyunca sürüyor mu tam 4 ay 14 günlük ve artık çok bunaldım hiç iş yapamiyorum yemek yapamıyorum kucagmda bile agliyor eskiden kucağıma alırdım susardi uslu bı çocuktu
Mucizebebegim Ada_Deniz aşıdan değil ki benim bebiste asi konusunda sorun yok ATes vs hiç yaşamadık sukur
Prensim1 Bizde dişten sanıyorduk, değilmiş. Atak hatasında alışa gerekler. 4. Ay atağı çok zorlar demişlerdi gerçektende öyleymiş. Bebeğim çok sakin, hâlâ sakin, sadece hep beni istiyor yanında. İş yapmak zorlaşıyor o yüzden malesef.
TutuKelesh Mucizebebegim benimki de öyle,canım. Aç kalıyorum resmen. Enerjim tükendi. Ne zaman geçer hiç bilmiyorum. Bir an önce bitsin yeterki
Ada_Deniz Mucizebebegim rota virüsünden sonra bebeğimin hep iştahı gitti kaka sorunu yaşadık 2. Aya kadar iştahı falan çok iyiydi her gün düzenli kaka yapardı rotadan sonra 2 ayda zor düzeldi sonrada2. Dozu vurdurduk 3 güne bir zar zor yapıor ebe hemşire doktor yapar demişti bir de aşı huzursuzluk yapar iştah kaybıda yapar dedi bu sefer atak da zor geçior hepsi bir araya gelince orta da iştah falan kalmadı 😢 zamanla düzelir inş 🤲🏻
Mirage91 Mucizebebegim Bana arkadaşım demişti en zor ay 4ncü ay. maalesef canım uzun sürüyor bizimkisinin 7 gün var 5 aylık olmasına allahtan yarın son gün diyor atak. Ben de ne yemek yapabiliyorum ne iş. yüzüstü kendini döndürüyor ona ağlıyor çevir yine ağlıyor oyuncaklarla oynamıyor hep istediği anne. Ne kadar ilginç bir şey bütün bebekler bu zamanı yaşıyor. Büyükler neden ağlıyor dediğinde , ataktan dolayı ağlıyor dediğinde atak mı vardı önceden diyorlar bize napıyorlardı acaba annelerimiz
Derin_20 Mucizebebegim 4 ay 8 günlük bizde aynı durumdayız diş kaşıntısı var ama ben atakdan diye düşündüm beni hep yanında istiyor uykuya zor dalıyor bazı geceler doğru düzgün uyumuyor kısacası bir günü diğerini tutmuyor normalde sakin bir bebekdi ne kadar sürecek acaba😒
Mucizebebegim Derin_20 benimki gece uyuyorda gün boyu beni mahvediyor mızmız sürekli . Ama sebebi atak mi diyorum veya diş yüzünden olabilir mi anlamadım bir türlü çocuk sürekli ilgi istiyor hatta ağlıyor ilgi gostersek bile bı anda davranışı değişiyor
Derin_20 Mucizebebegim aynen çok ilgi istiyor bide keşfetme dönemi kucakdan gezdirirken vs herşey çok dikkatini çektiği içinde ilgi istiyor olabilir
Mucizebebegim Mirage91 bilemiyorum ama çok zor dimi ya 🙁 bazen ağlamak istiyorum . O zaman daha benim 10 günüm daha mı var 🤦
Mirage91 Mucizebebegim az kalmış bitiyor sizinde. Ay çok zor gerçekten bazen kızıyorum bebeğime sonra kendime vuruyorum niye kızdım diye pişman oluyorum.Arkadaşımda demişti bi gece uyumadı çocuğa salak dedim oturdum ağladım diye. Bizimkisi geceleri hiç uyanmaz şimdi yine uyandı ataktan dolayı 1 ay boyunca 3-5 kere gece uyandı. Anneyi bu süreç zorluyor ama inşaallah geçecek sizinde az kalmış bitiyor 🎉
elmalikurabiye Mucizebebegim 4.ay atagi. En uyuz oldugumatakti. Surekli miz miz surekli memnuniyetsiz surekli beni ariyordu. Gecti cok sukur
Birkucukeylulmeselesi Mucizebebegim 5 e girdik başladı ya çok kötü bugün iyiydi inşaAllah geçmiştir ya😞😞
Alp17 Mucizebebegim aynı durumdayız atak döneminde ama son 6 günümüz kaldı bitse de kurtulsak. O sakın bebeğim gitti huysuz mızmız bir bebek geldi çok yoruluyorum artık