Yagmur05 merhaba öncelikle gecmiş olsun sezeryan yapmıs olmamaragmen bendede mevcut,meme cıktı ve makat catlagı dedi dr proctolog diye bi krem var onu sür ılık suya otur,duphalac surup kesinlikle acı agrı daha hafifliyo emziriyorum ve dr recetesiyle kullanıyorum