Deletedmom896 SDefneA Full time sürdüm hala sürüyorum da oje ve yeni doğanı pek bağdaştıramadım 🤷🏼♀️
Rengin SDefneA 5 ay surmemistim evdeyim nasil olsa diye. 5. Ayda ise baslayinca ayarım kaçtı surmeye baslamistim😂 zararı olur mu bilemiyorum. Emiyorsa bu süt olayi degisik bisey ona gecer mi bilemedim🤷♀️
Betul055 Ardenali kuruduktan sonra belli bi zaman tırnak dipleri kokuyor deo bile kullanmayın diyorlar kimsayal emzirme esnasında yakın kokar diye