Wolverine A05072020 ohhh çıkarsın yarasın. Gaz çıkarsa bir dert çıkarmada bir dert😂😂. Emziriyorsanız yedikleriniz kokutuyordur.
hilaliii A05072020 gazdan ilk ay o kadar çok çektik ki 2.aya doğru bitti aynı şekilde bizimde kötü kokuyordu normaldir. Üşütmemiştir😊 gazını kendi çıkarabildiğini ve artık gaz sancısı çekmeceğini düşündükçe o koku parfüm kokusundan daha mis kokardı
Volmine Saricizgilibeyazev benim bebeğimde 2 aylıkken kokardı yok artık oğluma derdiler değiş çoçuğu kaka yaptı diye yok yapmamış olurdu 1 yaşında oldu geçit daha yok alerjik bebek ama sen deyince acaba olabilir mi dedim
Saricizgilibeyazev A05072020 benim ki bi ara süt alerjisi olmuştu hatta gürültülü Kaka çıkarmaya başlamıştı sonra ek gıda döneminde soğanlı ya da gaz yapacak yemekler de olmaya başladı normal artık ..
Elifim61 Valla benim oğlumda aynı bugün tam iki aylık oldu oda. Sürekli gaz çıkarıyor vede çok pis kokuyor.