Hepsi normal , ilk ay refleksleri sanırım, anne karnındaki reflekslere devam ediyorlar, sonra geçiyor, benim oğlumda aynıydı çok hoşuma gidiyordu şirin geliyordu o hareketler, özellikle uykuya geçiş aşamasında oluyor endişe edilecek bir şey yok, hepsi geçti şu anda.