Ailemin yaşadığı sehir ve oturduğumuz şehir arası otomobille 12 saat kadar sürüyor. Oğlum 3 aylık ve 12 saat yolculuk onu sarsar diye uçakla ailemin yanına gelmiştim, fakat uçağı birbirine kattı, 1 saat 15 dk aralıksız katılarak ağladı ve yalnızdım cok zordu cok😔. Doktorumuzu başka bir şey için aradığımda dönüş uçuşu için korktuğumu söyledim oda uçuştan yarim saat önce 5 ml calpol ver uyur uçakta sen de rahat edersin dedi, şaşırdım, ben de bunu hemşire bir arkadaşa anlattım o kadar süre katılıp ağlaması kendini yipratmasindan ateşi çıkınca zaten verdiğin bir ilacı vermek bence de daha iyidir dedi. Hiç böyle bir sey yapan var mı? Ne düşünüyorsunuz bu konuda? Ben daha önce mecbur kalmadan hiç ilaç vermedim. Hamileligimde bile cok ağrılarım oldu, parol iç bir şey olmaz dediler, ağrılarımı çektim ama bir kez bile ilaç kullanmadım. Bunun yanında uçakta gerçekten çok kötü oluyor yavrum. Indikten sonra uyurken bile iç çekti 2 saate yakın. Sizlerin görüşlerini ve deneyimlerini merak ediyorum. Tavsiye varsa da seve seve alırım.