Bazı günler göğsüme bir şey oturuyor sanki derin derin nefes alamıyorum hiç çok kötü hissediyorum kendimi bazen panikte oluyorm gözlerim kararıyor bu koronada çıktı iyice kafaya takar oldum. Birde bende allerjik rinit var sürekli geniz akıntısı öksürük ara sıra da böyle nefesim daralıyor Allah’ım ne kadr can sıkıcı bir durum varmı benm gibi olan ☹️