Adanr34 maalesef bebekler göğüs seçiyor benim de sol göğsümü çok zor tuttu zamanla alışıyorlar ya o göğsünüzün ucu daha içerdedir ya daha tazyikli ya daha az geliyordur bir şekilde onlar o ayrımı yapıyor 😊 üzülmeyin her seferinde teklif edin emmezse diğer göğsünüzü emzirip emmediği göğsünüzü sağın ki süt çekilmesin uyku arasında o göğsü vermeye çalışın gece özellikle böyle böyle alışacak 😊