Hanımlar iyi akşamlar. Kızım 19 aylık. 3-4 gündür kaka yapacağı zaman yanıma gelip “anne kaka” diyor ondan sonra kakasını yapıyor. Sürekli bezini çekiştirmeye başladı. Rahatsız oluyor sanki artık. Sizce bana mesaj mı vermeye çalışıyor? Ben önümüzdeki bahar başlarım eğitime diyordum ama böyle yapınca da ikileme düştüm. Tecrübesi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim❤️