sinemin yatağın içinde de, bebeğin başının altında da kesinlikle olmayacakmış. ilk 2 sene pediyatri derneği önermiyor🤷🏻♀️ Ben hep küçük bir müslinle yatırdım kızımı mart başı doğdu, kışa da uyku tulumu alıcam yorganla yatmasın diye, öyle duyunca içim rahat etmiyor.