Aysegul3442 Bebeğim 5aylık yeni yeni ek gıdaya başlayacağız , yaz meyve sebzelerinden buzluğa bişeyler koydunuz mu? Bunların dışında neler önerirsiniz ?
Arasannesi Aysegul3442 şeftali,nektar,armut,kayısı,üzüm,mor erik,çilek.bugun de avakado aldım ondan da koyacagım
Tgce16 Aysegul3442 her şeyi mevsiminde vermek en güzeli zaten daha 5 aylık bebeğiniz bizim doktorumuz kilo alımı normal ve anne sütü ile beslendiği için 6. Ayda başlattı ek gıdaya . Tadimlar ile bir iki ay geçecek zaten sonra öğün sayıları artacak derken anca mevsimindeki sebzeyi meyveyi yer ☺️
isill Aysegul3442 yne sizin tercihiniz ama her meyve ve sebzeyi mevsiminde yedirmek daha saglikli o yzden ben koymadm 9 aylik kizim yazin semiz otu kisin ispanak yer mesela onun benzeri gbi
esra0474 Merhaba. Benim doktorum ilk 6 ay sadece anne sütü dedi ısrarla. Ben de onunla aynı fikirdeyim. Ömür boyu zaten yiyecek bunları. Ben tadımlara 6.ayda başlamayı planlıyorum.
Arasannesi Aysegul3442 hepsını dograyarak koydum.seftalı armut çilek nektar bunları ikiye bolerek sonra ınce ınce dılımledım.kayısıların bır kısmını sadece cekırdegını cıkarıp 2 ye bolerek bazılarınıda pürelerde falan kullanırım dıye daha ufak ufak böldüm.üzümlerde zaten bütün halınde