kutsalmavi Oncelikle su an boyle olmasi gayet nirmal cunku yeni yeni adapte olmaya calisiyor bebeginiz.
Zaten uyku duzeni olusmaya baslamasi 4.ayda olusur.
Siz bu zamanda bebeginize gece gunduz kavramii alstirmaniz cok iyi olur. Cunku bebekler bilmez bu kavrami. Bunun icin ;
Gece uykusuna yatirirken rutin olusturun bizim ki banyo yapmak,yaglanmak,pijama giymek ,emzirmek bu sekildeydi.
Yatirirken isiklari kapayin gece
Gunduz tam tersi isiklar acik olsun
Mumkun oldugunca gunduz oturdugubuz odada zaman gecirin ki gunduz oldugunu anlayabilsin.
Gece de uyandigi zaman isiklari acmadan konusmadan sessiz sekilde emzirip tekrar uyutmayi deneyin.
Bu sekilde gece gunduz kavramini ogretebilrseniz uyku duzeni oturmasi cok daha kolay olur.
:))