Deletedmom5 24 paket unı baby ıslak mendil satıyorum 🐨 İl Antalya ama diğer illere kargo yaparım sanırım
Deletedmom5 Eymenkuzey Antalya’da yaşıyorum çok sıcak olduğu için sanırım bebeğim pişik oldu 2 haftadır su+pamuk ile gidiyorum
Deletedmom5 Eymenkuzey yani hamile iken stok yapmıştım ama şimdi durumdan ötürü kullanmıyorum ve elimde kaldı
melasya Deletedmom5 Deletedmom5 yenidoğan için unibaby nin yenidoğan ıslak mendilini kullanmalısınız bu mendil değil ıslak havlu pişik yapar bebeğiniize
Deletedmom5 melasya hamile iken almıştım en iyisi diye o kadar filtreleyemedim kimsede bir şey dememişti
Fatosarslan Yeni doğan kullanmanız lazım bu tabi pişik yapar.. mutlaka kurutup bezleyin altı asla ıslak kalmasın ahh yavrum 😔 primanın aqua pure kullanıyorum ben hiç bu sıkıntıları yaşamadım tavsiye edebilirim
Deletedmom5 Fatosarslan Yenidoğanlar uygun olmayan bir ıslak mendil değil ıslak havlu olduğu için bu problemi yaşadı, zaten dandik bir şey almam yavruma. Geçirdim pişiğini gene tavsiyeye teşekkürler. Artık ıslak mendil kullanmıyorum pamuk ve su
Deletedmom5 Birponcikannesi doğrudur fakat ben bunu 140₺ aldım 100 ₺ fiyat verdim, eskiyecek yıpranacak bir ürün olsa gene inilir ama ıslak mendil olduğu gibi🙂 siz güle güle kullanın 🥳
Tokyo Deletedmom5 kesinlikle almayın derım cok ınce ve asırı ıslak ayrıca ufak boyutu aldıgıma pısman oldum cok eve bıle kullanılmaz o derece
Deletedmom5 Tokyo ben almıyorum satıyorum, ayrıca abartmayın eve bile kullanılmaz falan o kadar kötü bir ıslak mendil değil