Papatyaa_ Merhaba anneler, bir hafta önce sezeryan oldum, izi kapatmak için doktor pregnicy krem verdi. Bu kremi Kullanan anneler var mı? Varsa memnunlar mı ツ
Elifhanim Papatyaa_ aman canm sakn alma bna doktor bi farklisini yazdi hemde ozel bir ilacms esim 150 tl vermis aldm kullndm hc br faydasida olmadi giden paraya yazik oldu sadece
Papatyaa_ Baturummm tamamen kapatmıyormuş sadece izi azaltıyormuş doktorum öyle deri ona güvendim de aldım artık, sabah akşam sür dedi inşallah işe yarar sarı kantaron yağı içeriyormuş birde bi çay özü varmış ama unuttum onu yazmıyor. İnşallah şifasını görürüm :)
Papatyaa_ Aralik2019 içten dikişler dışındaki lazer izi onu azaltmak için verdi bakalım deneyeceğim artık olursa olur olmazsa yapacak birşey yok 🙄