Ben hamileliğim boyunca bu programlardan çok şey ögrendim dertlileride dermanları da o yüzden içimi dökebildiğim beni anlayacak anneler var dualarını minik oğlumdan esirgemeyen anneler Allah razı olsun oğlum dün gece 39 derece ateşle hastaneye yatışını yaptılar şuan yoğun bakımdayız akcigerleri dolmuş doktor 3-5-7 gün veremem diyor oglumun kalbinde iki tane delik var daha öncede yazmıştım o yüzden normal bebeklere bakarak bünyesi daha zayıf 3 aylık mehmetim eli ayagı delik deşik sürekli kan almaya çalışıyorlar 3 buçuk kilo kanı zor alıyorlar bu ayın sonunda kalp ameliyatı var benim oğlum çok küçük ama çok güçlü siz annelerin dualarıyla daha da güçlü olacak inşallah dualarınızı bekliyorum Mehmet YILMAZ bebek için