Kızlar merhaba ek gıdaya yeni geçtik sebzeler meyveler yogurt bitti. Çorbaya başladım bugun. Dün şeftali vermiştim 3 kere kaka yaptı bugunde sebze corbası yaptım gene kaka yaptı yani toplam 4 kere kaka yaptı. Ek gıdaya geçen bebekler kabız oluyorlar bizim neden böyle oldu bilen varmı?