ATC Merhaba kızlar tecrübeli annelere bi sorum var çocuklarınızın kıyafetlerini kaç ayına kadar çocuk deterjanıyla yıkadınız benim oğlum 2 yaşına yaklaştı artık normal deterjanla ama yine bizim kıyafetlerden ayrı yıkamayı düşünüyorum sizler ne zaman bıraktınız çocuk deterjanıyla yıkamayı
MuhammedAmine ATC 20 aylık oğlum deterjanı , ayrı yıkaması , çift durulaması ütüsü devam . Hassas bir cildi var zannediyorum okul çağına kadar böyle devam edeceğim belki de hiç bırakmam bilemedim 🤔
Balkiz ATC valla ben yasına girince bizim deterjanimizla ve bizim çamaşırlarımızla attım allerjik bi bebek değil birşey olmadi ama 3 kere durulama yapiyorum tabi. Çünkü eşim allerjik 😂
ATC 89Kbr shmsevval Deletedmom388 ZumrAsel Pelinzade MayneymisAltintop Elmasdurkaya 1mom1baby MiracAlpinveUmutunAnnesi Dykdyk Balkiz MuhammedAmine NurR aslında ben hep ayrı yıkamayı düşünüyorum ama sadece deterjan bizim deterjanla olcak bebek deterjanı olmuycak zaten ben kendi koyafetlerimizi de beyaz-açıkrenk-koyurenk-siyah-ve iç çamaşırlar olmak üzere ayırarak yıkıyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi ATC deterjan degisiyo bazen bebeklere özel deterjanla bazende kendimize ait olan deterjanla yıkıyorum 2 bucuk yaşında ama halen ayrı yıkıyorum
1mom1baby ATC yanlış hatırlamıyorsam 1 yaşındaydı bizim kiyafetlerimizle beraber normal deterjanla yıkamaya başladım şu an 2.5 yaşında bize göre olan yumusatici koyduğum zaman onun kıyafetlerini ayrı yikiyordum ama şimdi bebek yumuşatıcı aldım hepimizin kıyafetleri aynı yıkanıyor
MayneymisAltintop 18 aylıkken denedim bir kaç kere bir sıkıntı yaşamayın a devam ettim beraber ryıkamaya. Ben zaten bizim çamalırlarımızıda içeriği temiz deterjan ile yıkıyorum. Yumuşatıcı havlularla çarşaflara kullanırım sadece. O yüzden bir problem yaşamadık. Tabi alerjik bir bebek değil kızım onunda etkisi var
ZumrAsel ATC bence 1 yaşına kadar deterjan bebekler icin olandan olsun. 1 yaşından sonra normal detarjan kullanabiliriz. Ama kıyafetler her daim ayrı yikanmali bence. 8 9 yaşına gelir bi sıkıntı olmazsa bizim camasirlarimzla yıkanır ama ondan önce hep ayrı yıkarım diye düşünüyorum.
Deletedmom388 ATC 1 yaşında kızım,hala ayrı deterjan kullanıp bizimkilerden ayrı yıkıyorum çamaşırlarını.Bana böyle daha hijyenik geliyor.Muhtemelen daha uzuun süre böyle devam edicem😊
shmsevval 13 aylık bebeğim ayrı yıkıyorum onun çamaşırlarını. Çoook uzun bir süre de ayrı yıkacağım bizim çamaşırımıza katmam..
Balkiz ATC bebeğinz allerjik değilse yıkayın bnce birşey olmaz ben hep uzun program atarim camasirlari mis gibi oluyo yani omoyla
Elmasdurkaya ATC Alerjisi yoksa yikayabilirsiniz ben mecbur oldgum icin ayrj yikiyorum normal deterjan yün yorgan felan hep dokunuyodu oglana özellikle kışın
TospikOglusum ecem26 hangi deterjanla yıkıyorsunuz mis gibi kokuyo.merak ettim ben 3tane deterjan degistrdim bebekler için olandan asla kokusu yokta