Hacerr benim oğlum da kusuyordu, reflü dedi dontorumuz, gaviscon başladı, gaviscon kabız yaptı. Kilo alımı kusmasına rağmen çok iyi olduğu için gavisjon vermeyi bıraktık, sadece emzirdiğim süreyi kısalttım , mesela 15 dakikayda 12 yaptım ve emdikten sonra kaldırmadım bi süre. Şimdi kusmuyor gayet de keyifli