Merhaba ben üç ay önce doğum yaptım sezeryan ile ve doğumdan sonra lavaboda zorlanıyorum afedersiniz büyük abdestimi yaparken sanki içimden cam parçaları çıkıyor da kesiyor gibi çok kötü oluyorum daha sonrasında yanma kaşınma oluyor başına gelen ne olduğunu bilen nasıl geçer bilen var mı hastaneye gidemiyorum ne olur yardım edin 🙏