17.günümüz bugün ama 4 gündür çıkamadım tuvalete.İlk başlarda doktorun verdiği şurup işe yaramıştı ama şimdi fayda etmiyor kayısı komposto filanda içiyorum su içiyorum hala aynıyım. Napabilirim ne zaman düzelecek bu durum .? Yaşayanınız varsa yardımcı olun kızlar 🥺