Kızlar selam, kızım üstteki 4 dişini birden çıkarıyo çok kötü oldu 2-3 gündür ishal ve aşırı pişik oldu 😔 13 aylık ilk defa böyle oldu pişik için eczaneden trosyd aldık evde sudokrem bepanthol falan da var. Ama en iyi trosyd geldi gibi. İshali geçse pişiği de azalacak ama geçmedi bi türlü. Ne yapsam ishali geçer?? Var mı öneriniz çok sağolun şimdiden 🙏🏻