ikiprensannesii2 Gggamze Normal öyle olması düzgün çekemiyolar ve hemen uyuyolar bu sefer doymuyolar tabi ☺️ Bir de bezlerini kontrol edin çişi dolu dolu mu günde kaç defa kaka yapıyor
Papatya0205 Gggamze bu ayların tadını çıkar bence benim bebeğimde sürekli döşümde uyuyordu yerine koyduğumda uyanıyordu ağlıyordu şimdi döşümde yatmıyor 2 aylık o günleri özlüyorum