Lilayda pardon ama ben yargılayıcı bi yorum yapmadım üstte tekrar okudum hatta yorumları ben kendi derdimi de yazdım kilo almiyo sanki benim kızımda diye size de sormuşum 3 aylik kilosu mu diye kötü amaç maksatla hiç yorumum yok herkes kendi gibi aynı sorunları yasayanlarla fikir alış verişi yapıyor bende size bu yüzden yorum yapmıştım ama siz olayı tamamen farklı algılamışsınız. Bende sizin gibi bir anneyim benimde çaresiz kaldığım noktalar var niye bir anneyi rencide edip uzeyimki en çok desteğe ihtiyacı olduğu dönemde. Anlamadim neden böyle çıkıştınız. Bu arada bebeğim haftasına göre gelişim geriliği ile doğdu minnak yani sizce böyle bir sıkıntı varken neden baskasini kötü yorumla üzeyim..