Beyzalmat Merhaba hanımlar. 3 buçuk aylık oğlum. Bugün 12 de içti en son. Sonea memede hep ağlamaya başladı. Saat 6 ya kadar durdum bekledim ama istemedi hala. Bir de uykusu geldi. Meme reddi başlangıcı mi acaba? Ne yapmalı bu durumlarda? Çok üzülüyorum. 😔
anne15 Beyzalmat meme reddinde memeye gitceğini anlatınca ortalığı ayağa kaldırıyolar itiyolar kendilerini inş red değildir
Beyzalmat anne15 başka bir bayan da yazmış burda. Belki gazdır demişler. Öyle olunca da istememezlik yapıyor mu memeyi?
anne15 Beyzalmat gazda da hem emmek istiyo hem bırakıyo diyolar ben gaz yasamadım pek meme reddini yasadımda
Beyzalmat whitepearlsmother gece hep güzel içer. Gün içerisinde iki defa sadece mama verirdim hep içerdi. Bu sabah emdi. Sonra öğlen mama verdim. Uyudu. Uyandıktan sonra istemedi. Gece bakalım inşallah alir 😔
whitepearlsmother Beyzalmat bebek işte her anı anı tutmuyo bi yeri ağrır emmez canı istemez emmez benimki keyfi biliyo korkunca biberonu verdiğimi ilk doğduğunda sarılıktan yattı sütüm geldi ama göğüs ucum çıkmamıştı tekrar olur diye korkuyorum kaynanamgil aç kalırsa emer diyo da işte ben aç kalsın istemiyorum zor oluyo sağmak mama hazırlamak sağlıklı olsun kilo alsın şu durumda hastaneye gitmeyelim diye elimden geleni yapıyorum bi an önce normal hayatımıza geçmek nasip olur inşallah
AYLININANNESI2020 Meme reddi biberonla beslememe ragmen yasamadik ara ara veryorm memeyide tutyor fakat sagarak vermeye anne kiz alistik artik