ikos58 Gamzetrl ben 5 ay boyunca ıkısını bırlkkte zaman zaman bunlara ek surup da kullandım atlattık cok sukur oglum kolıktı
Smhaylsz Defneaselinannesi benim de 25 günlük oldu aynı ölçüde vermem de sakınca olmasın si ilk aydan beri mi bu şekilde mi veriyorsunuz
ikos58 Gamzetrl cok zorlanırsan good nıght surup aklında olsun ucunu bırlıkte kullandıktan sonra bız cok rahatlamıstık
Keskeuyusam Gamzetrl canım merhaba. Ben de şuan relactaz aldım ve kullanacağım kızımın gaz sancıları için. Acaba o dönem işe yaradı mı. Ve kaçıncı ayda geçti :(
Rmys Gamzetrl ben kullanıyorum oğluma süt alerjisi var o yüzden çok gazı bağırsak sıkıntıları var bizi baya rahatlattı biraz pahalıya mal oluyo ama bizde işe yaradılar
Rmys Gamzetrl evet kesildi her emzirme öncesi kullandım başlarda sonraları iki emzirmede bire düşürdüm çok pahalı çünkü
ada0965 Gamzetrl her emzirme öncesi diyor ben nerdeyse sık emziriyorum her bir verme de 8 damla ediyor çok fazla vermek gerek ozaman o da bence mantıklı gelmiyor bana 😒şahsen vermedim öyle duruyor yerinde
Gamzetrl ada0965 bende çok sık emziriyorum bide meme reddi var 2 yada 3 saatde bir şeklinde ayarlicam bakalım
Hazal Gamzetrl 2 gun. Gunde 6 kere 6 damla veriyordum nuse harveyle birlkte ama gaz bombasna donduk yaramadı hemen bıraktm
ErtugrulAnnesii Gokbayes2018 evet biz de o dönemler kullandık. Tam anlamıyla gaz ilacı değil probiyotik bir damla bağırsakları düzene soktuğu için gaz probleminede iyi geliyor. Doktorunuza da danışın tabi.
Zeynar Relaktazı kullandım iyi geldi gibi ama icerigindeki jelatinin iceriginin ne oldugu belirtilmedigi icin vermeyi biraktim.Cunku bazi ilaclarda domuz jelatini kullanilabiliyor.Keske acikca belirtseler de insanin ici rahatlasa.