sadeceanneee bebeğim su içirdiğim dönemde o şekilde kusmustu ay olarak küçüktü hava çok sıcak diye içirmiştim midesi sindirmemiş hepsini biriktirmişti bi anda çıktı ayaklarıyla oynarken belki ondan olabilir su içiriyorsanız doktorda su verme dedi suana kadar tekrar yaşamadım o sorunu