Bende sadece zıbın giydiriyorum gündüzleri eğer ki gazı varsa bir alt çorap giydiriyorum. Akşam da altı oluyor üstü hep zıbınla. Yazın biz nasıl giyiniyorsak öyle giydirmemiz gerekiyor. Kışın bizden bir kat fazla giydiriliyor. Yukarıdaki annenin dediği gibi bebekleri sıcak hasta ediyor