Merhaba güzel anneler, malum virus döneminde yaşiyoruz ve maalesef, bizim ailemize de bulaşti bu virus. En kötüsü de 22 günlük bebegime de. Önce kuru oksuruk, geceleri inleme ile kendini belli ediyordu ama ben hic ihtimal vermiyordum virusun olacagina. En son kizim ateşlenince ben cok korktum, ya daha cok ateşi cikarsa diye ama daha hic aklima virus gelmiyordu. Kizimi aldim hemen doktoruna goturdum, doktoru pandemi hastanesine sevk etti bizi.( Altini ciziyorum, gercekten aşiri cok pozitif vaka var, kendinizi ve bebeginizi ola bildigince korumaya calisin).
O gün akşamüstü bebegimi yogun bakima aldilar ve bir daha göremedim.1 hafta sonunda bebegime bir daha test yapildi ve o da pozitif cikti. Size nasil perişan olduğumuzu anlatamam.😔 Şimdi biz evde karantinadayiz ve dişari cikamiyoruz, bebegimizle ilgili sadece hastaneden telefonla haber ala biliyoruz. ( bu sürec gercekten cok zor, sadece yaşayan bilir ). Persembe gunu karantinamiz bitiyor ve gidip bebegimizi ala bilecegiz insallah. Sizden ricam bebegim ve ailem icin dua etmeniz🙏 çunku bizi dualar kurtara bilir, cunku annelerin duasi kabul olurmuş 🙏🙏🙏