zzeynep53 Ben başından beri su vermediğim için kızımın böbrekleri kurumuştu nerdeyse. Doktor her beslenmeden sonra bol su ver dedi bana. Verdim ve kontorlde böbrekler iyi dedi. Şuan 3 aylık olduk. O sütten alıyor bilmem ne onlar hikaye bence. Ver su bişey olmaz. Ben 3 çay kaşığı verdim besledikten sonra her defasında.