Kelebek36 Kızlar 9.ayımıza girdik ertesi gün ek gıdayı tamamen reddetmeye başladı başına böyle birşey gelen varmı acaba 15 gündür yediremiyorum ek gıda
ObirAnnnee Kelebek36 huysuz bu bebişler huysuuuzzz :) sabret canım ya atak dönemi ya dis yada huysuzluk yapıyor sıpacık :)