Zezef lütfen sakin olun. Ben yoğun bakım hemşiresiyim. Taburcu olurken kan testi yapılıp kontrol edilmesi bi rutin işlem. Daha etken yapılma durumu yok kan tahlili zaten siz hastaneye gitmeden alınıp gönderiliyor. Bence bunu farkedip bebeğinizin iyi olacağını düşünüp iyi hissetmeye çalışın. Tabi ki eve boş dönmek kötü bi durum,ama birlikte döneceğiniz günler yakın ☺️