Benimkide pek içmiyordu, hayatın bebek sularından aldım. Şu 330 ml olan, içinden suluk kapak da çıkıyor. Şişeyi elle ezip büzünce çirkin bir ses çıkar ya, O çıtırtı sesine bayılıyor. Önce biraz çıtırdatıp ilgisini çekip şişeyi sevdirip veriyorum ancak öyle içiyor. Demem o ki, seveceği bir metod ya da nesne ile vermeyi deneyin.